Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 24 Показано матеріалів: 11-20
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ від 23 листопада 2011 р. № 1392
|
ПЕРЕЛІК
навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників |
Методичні рекомендації щодо викладання фізики в 2015/2016 навчальному році |
У проекті учні ознайомляться з еволюцією органів зору, анатомічними та оптичними особливостями будови ока, будуть досліджувати рівень захворюваності органів зору серед односельців, розроблять правила гігієни, які допоможуть зберегти та покращити наше здоров'я. Вивчать будову, принцип дії та застосування оптичних приладів. Учні розглянуть актуальність даної теми в народній творчості. Учасники проекту поділяться своїми знахідками та відкриттями, рецептами з цілющих трав, які використовуються для лікування та профілактики в офтальмології. |
Дослідження проблеми сучасної електроенергетики та охорони навколишнього середовища. |
Дослідницька діяльність старшокласників — це самореалізація творчого потенціалу, засіб розвитку аналітично-синтетичного мислення. Працюючи над проблемою запровадження методу проектів та інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики, вважаю, що організація методу проектів з використанням мультимедійних технологій дозволяє передати учням не тільки суму знань, але й навчити їх одержувати ці знання самостійно за допомогою мережі Інтернет. |
Метод проектів на уроках фізики |
Узагальнюючий урок для 11 класу |
Мета: узагальнити знання учнів про роль атомної енергетики у житті людини; розвивати цілісність сприйняття навколишнього світу на основі наукових знань про атом та атомне ядро; продовжити формувати уміння осмислювати інформацію, аналізувати її, робити висновки; виховувати активність, самостійність.
Пізнавальна діяльність:
• Репродуктивна – слухати, запам’ятовувати, працювати з фотографіями.
• Продуктивна – розв’язування завдань.
• Творча – створення колажу, асоціативного ряду.
Тип уроку: узагальнення знань
Форми роботи: групова, індивідуальна
Обладнання: комп’ютер, презентації учнів, картки |
|
|