Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
КОМП'ЮТЕРНА ПІДТРИМКА ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ
| 03.12.2015, 18:43 |
Застосування комп’ютера на різних етапах уроку
1. Формулювання теми, мети та завдань уроку - використовується мультимедійна дошка, за її відсутності – комп’ютер вчителя, в редакторі Power Point на яскравому фоні записується тема та мета уроку. Має набагато естетичніший та привабливіший вигляд, ніж просто запис на дошці.
2. Актуалізація і корекція опорних знань, умінь і навичок. Контрольно-діагностична система TEST-W2 – v1.7.
Для перевірки знань учнів використовую контрольно-діагностичну систему TEST-W Шестопалова Є.А. (видавництво «Аспект»), що призначена для перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Нещодавно з’явилась нова версія цієї програми TEST-W2 – v1.7, в якій більш широкі можливості використовувати формули у звичному для дітей вигляді, малюнки та схеми. Контрольно-діагностичні системи TEST-W та TEST-W2– v1.7 дозволяють вибрати рівень складності завдань, час виконання тесту, забезпечують повне виключення ручної перевірки учнівських робіт, а отже, і ліквідацію всіх механізмів необ'єктивності «людського фактора».
Система TEST-W2– v1.7 надає такі можливості:
збереження прізвища і класу учня, дати, часу тестування та одержану оцінку в протокол, що зберігається;
проведення тестування з діагностикою відкритого та закритого типу;
добір потрібних параметрів шрифту запитань і відповідей;
використання шкали оцінювання 2,5,6,9,12 балів;
встановлення індивідуальних параметрів тестування (кількість запитань, час тестування, шкала оцінювання, діагностика);
уведення в запитання формул, таблиць і графічних зображень;
використання можливостей редакторів Paint і Word;
захист тестів і протоколу тестування від несанкціонованих дій;
використання існуючих тестів Test-W;
робота на автономному комп'ютері;
робота в локальній комп'ютерній мережі.
До складу системи входять:
Test-W2 - контрольно-діагностична оболонка;
Converter - перетворення тестів Test-W в формат Test-W2– v1.7;
Editor - редактор тестів,
Result - протокол результатів тестування, створюється автоматично, тільки для читання;
окремі папки тестів з навчальних предметів (Астрономія, Інформатика, Фізика тощо). Загальний об'єм разом з тестами - більше 150 Мбайт.
Для роботи з системою Test-W2– v1.7 не потрібні спеціальні знання, окрім основ роботи з Microsoft Windows та базових понять роботи з будь-яким текстовим редактором.
Система Test-W2– v1.7 працює під керуванням операційної системи Windows XP, Windows Home.
Для використання системи достатньо скопіювати її файли до основної папки, яку треба попередньо створити (наприклад, з назвою TEST-W2– v1.7). Окремі папки тестів з навчальних предметів краще зберігати всередині основної папки (див. малюнок).
Учнівські місця бажано обладнати лише набором потрібних тестів та самою тестуючою оболонкою Test-W2– v1.7, бо учні швидко орієнтуються і намагаються використовувати файл Editor в якості шпаргалки. Система Test-W2 застосовується для контролю знань та навичок учнів там, де можна підготувати коротко сформульовані запитання і до кожного дати 2-5 варіантів відповідей (від 1 до 3 з яких правильні) у вигляді тексту, формули, таблиці або малюнка.
Тестуюча система може виводити оцінки за 2 (51% правильних відповідей - залік), 5, 6, 9 або 12-бальною шкалою.
Оцінка за 5-бальною шкалою визначається згідно з таблицею:
Бал % правильних відповідей Бал % правильних відповідей
2 <40 4 61-80
3 40-60 5 >80
Оцінка за 12-бальною шкалою визначається згідно з таблицею, наведеною у наказі № 341 МОН України від 25.04.2001 p.:
Бал % правильних відповідей Бал % правильних відповідей
1 <20 7 75-79
2 20-29 8 80-84
3 30-44 9 85-94
4 45-54 10 95-99
5 55-64 11 100
6 65-74
За комп'ютерне тестування оцінка 12 балів не ставиться.
Як підсистема 12-бальної шкали можуть застосовуватись 6-бальна і 9-бальна шкали у випадках, коли перші максимально можливі 6 або 9 балів учні заробляють комп'ютерним тесту¬ванням, а далі для одержання оцінок вищого рівня проводяться письмові контрольні роботи.
Оцінка за 6-бальною шкалою визначається згідно з таблицею:
Бал % правильних відповідей Бал % правильних відповідей
1 <17 4 51-67
2 17-33 5 68-85
3 34-50 6 >85
Оцінка за 9-бальною шкалою визначається згідно з таблицею:
Бал % правильних відповідей Бал % правильних відповідей
1 <11 6 56-66
2 11-22 7 67-78
3 23-33 8 79-90
4 34-44 9 >90
5 45-55
Проведення тестування
Для проведення тестування потрібно виконати такі дії:
завантажити програму Test-W2.exe одним із способів, що надає Windows, (найзручніше розмістити ярлик на робочому столі) - відкриється вікно наведеного вигляду (див. малюнок),
у якому: кнопка «Відкрити тест» призначена для пошуку і відкриття потрібного тесту, кнопка «Результати» - для перегляду протоколу попередніх результатів тестування (іншими засобами прочитати цей протокол неможливо);
після натискання кнопки «Відкрити тест» відкривається вікно «Открыть», у якому треба пройти шлях до потрібної папки (наприклад, «Test-W2» / «Фізика» / «11-клас»/ «Трансформатори»), з'явиться вікно «Авторизація»;
у відповідні поля вікна увести з клавіатури своє прізвище, ім'я і клас (див. малюнок). Заповнення всіх полів обов'язкове!
натиснути кнопку «Прийняти» - з'явиться вікно системи Test-W2– v1.7, такого
вигляду:
Програма Test-W2 послідовно виводить на екран вказану кількість запитань із вибраного тесту і пропонує на кожне до 5 варіантів відповідей, з яких від 1 до 3 правильні. Послідовність виведення на екран питань із тесту, розташування варіантів відповідей на сусідніх комп'ютерах різна. Таким чином, кожен учень одержує свій, відмінний від сусідів, набір запитань і варіантів відповідей. Ця різниця тим більша, чим більше підготовлено питань, при одній і тій же заданій кількості відповідей. Наприклад, тест має 32 запитання, а відповісти задано на 20. Варіантів із 32 елементів по 20 буде створено безліч не тільки з різною послідовністю їх подачі, але й відмінностями у наборі запитань. Учневі потрібно клацнути на відповідях, які він вважає правильними. Якщо при підготовці тесту був встановлений прапорець
«Діагностика», результат відповіді негайно позначається на полі ліворуч значками: - правильно; - неправильно. Потрібно клацнути на 1, 2 або 3 варіантах, доки не стане доступною кнопка «Наступне питання» (почорніє напис). Для переходу до наступного запитання потрібно клацнути на цій кнопці.При клацанні на цій кнопці діагностуються всі правильні відповіді. Коли прапорець «Діагностика» під час створення тесту було встановлено, праворуч на екрані буде знаходитись діаграма, що показує поточну оцінку у вибраній шкалі і у відсотках відношення кількості правильних відповідей до загальної кількості питань.
За правильну відповідь на запитання з одним варіантом учень одержує 1 бал; за кожну правильну відповідь на запитання з двома варіантами учень одержує по 0,5 бала; за кожну правильну відпо¬відь на запитання з трьома варіантами - по 0,33 бала.
Ці показники на діаграмі з кожною успішною відповіддю учня зростають, доки не набудуть остаточного значення після відповіді на останнє запитання. Якщо учневі не вистачило часу на всі відповіді, то досягнуті показники заносяться у протокол після завершення відведеного часу.
Після відповіді на останнє запитання замість напису «Наступ¬не питання» з'явиться «Натисніть, щоб одержати кінцевий результат...», після клацання на якому з'являється вікно з результатами
тестування: «Задано запитань», «Правильних відповідей», «Допущено помилок», «Шкала оцінювання» і «Ваш ре¬зультат» наведеного виг¬ляду (див. малюнок).
Це ж вікно з'являється, коли ви¬черпано встановлений час для тестування.
Після проходження або автоматичного завершення тесту прізвище, ім'я і клас учня, дата, час і одержана оцінка заносяться в протокол.
Після натискання на кнопку «Повідомте результат вчителю!» завершується тестування і всі вікна закриваються.
Для нового тестування потрібно знову завантажити програму Test-W2.exe і повторити вищеописані дії.
Для перегляду результатів тестування потрібно:
• завантажити програму Test-W2;
• натиснути кнопку «Результати» - відкриється протокол резуль¬татів проведених тестувань наведеного вигляду. При достроковому припиненні тестування в протокол заноситься оцінка 0 балів. Файл протоколу Result.dat можа видалити, при новому тестуванні він знову автоматично створиться.
Створення тесту
Для створення нових або редагування існуючих тестів використовується редактор Editor, після завантаження якого з'являється
його вікно (малюнок далі).
Рядок меню містить спис¬ки команд: «Файл»; «Редагу¬вання», «Запитання»; «Інфо». Якщо клацнути на назві меню, воно розгортається у відповід¬ний список команд малю¬нок з умовно відкритими спис¬ками: «Файл» і «Редагування»).
Для виконання потрібної команди на ній досить клацнути. Панель інструментів забезпечує достатні можливості для набору текстів запитання і варіантів відповідей на нього. Назва тесту формується одноразово уведенням у відповідне поле його назви (наприклад, «Трансформатори» не більше 40 символів. При перевищенні кількості символів звучить сигнал і новий символ не вводиться).
Кількість запитань, які будуть виводитись на екран, встанов¬люється за допомогою лічильника. Значення лічильника обмежу¬ється кількістю запитань в тесті. Рекомендується встановлювати 20-25 запитань у звичайному тесті і до 50 - при атестації.
Час тестування у хвилинах встановлюється за допомогою лічильника, в залежності від встановленої кількості запитань. Наприклад, для 25 запитань рекомендується встановлювати час тестування 10-15 хв.
У списку «Шкала» вибирається 2, 5, 6, 9 або 12-бальна оцінка. Шкала 6 або 9 балів використовується при комп'ютерному тестуванні знань основного рівня з математики, фізики та інших предметів, після чого додаткові бали достатнього і високого рівня (до 12) учні заробляють письмовими роботами.
Запитання, варіанти відповідей і відмітки правильності уводяться один за одним до одержання потрібної кількості. Бажано підготувати більшу кількість запитань, ніж буде задано при тестуванні. Це забезпечить більше варіантів виводу запитань при тестуванні. Якщо ж тест буде мати менше запитань, то тестування завершиться після вичерпання наявних у тесті запитань.
Створення текстового тесту проводиться так:
вибрати потрібний шрифт (наприклад, Агіаl);
вибрати розмір шрифту (не більший 24);
набрати текст питання;
при необхідності форматувати виділені фрагменти: розмір і написання шрифту, верхній або нижній індекс;
набрати тексти варіантів відповідей з тими ж можливостями форматування;
встановити прапорці (від 1 до 3) правильних варіантів відповідей;
перейти до уведення на¬ступного запитання, натиснувши на панелі навігації кнопку «Додати питання».
Питання тесту може мати до 10 рядків, для чого необ¬хідно відповідно зменшити розмір шрифту. Будь-яке запи¬тання повинно мати хоча б одну правильну відповідь. Якщо не відмічено правильні відповіді, перехід до наступного запитання блокується, а тест не зберігається. Для вставки формул можна використовувати графічний редактор Paint, або можливості вставки формул, таблиць, малюнків текстового радактора Word: формується графічне зображення всього запитання і вставляється як фрагмент в поле запитання.
Для зберігання створеного тесту потрібно виконати команду «Файл» / «Зберегти» або клацнути відповідну кнопку на панелі інструментів - відкриється вікно «Зберегти як» (див. малюнок).
Далі потрібно виконати такі дії: відкрити (або створити) потрібну папку;
ввести ім'я файлу тесту (наприклад, «Трансформатори»); натиснути кнопку «Сохранить» - у вка¬зану папку запишеться тест із введеним ім'ям файлу.
Покрокова оцінка виконання кожного завдання здійснюється на спеціальній діаграмі, де фіксується отриманий бал та відсоток виконання завдань, що безумовно стимулює діяльність учнів. Впровадження комп’ютерного тестування дозволяє проводити контроль знань учнів при завершенні вивчення теми або розділу, проведення атестації в кінці семестру або навчального року, розділивши завдання на теоретичні, що перевіряються контрольно-діагностичною системою, та практичні – розв’язування задач.
Тестування має досить міцну підставу для свого розвитку: інформаційні системи й технології, сучасні методи прийняття й аналізу рішень, соціальне замовлення й мотивація на оцінювання загальнодержавних вимог навчання і якості знань, необхідність об'єктивної оц1нки знань учнів, розвиток засобів самонавчання й самовиховання, актуальність інтегрування у світові освітні структури.
Вивчення нового матеріалу може здійснюватися за допомогою прикладного програмного забезпечення, зокрема таких програм, як "Бібліотека електронних наочностей", "Фізика в картинках". Яскраві ілюстрації, фото та відео матеріали, теоретичні дані, простий і зрозумілий інтерфейс програм допомагають вчителеві урізноманітнити урок, активізувати роботу учнів, сприяти розвитку інтересу до вивчення фізики. А також, що дуже важливо йти в ногу з технічним прогресом та вимогами часу. Для роботи в програмі необхідно:
запустити програму на виконання, використовуючи один із способів, що надає Windows, (найзручніше розмістити ярлик на робочому столі) - відкриється вікно наведеного вигляду (див. малюнок);
вибрати клас, натиснути двічі на піктограмі відповідної папки;
вибрати розділ та тему;
у робочому вікні з’являться зображення фото та відеоматеріалів, розміщених у даній папці, двічі клацнути маніпулятором миша на обраному об’єкті.
Лабораторні роботи та фізичний практикум.
Використання програмного забезпечення дає змогу вчителю фізики навіть при повній відсутності демонстраційного матеріалу повноцінно викладати матеріал. "Віртуальна фізична лабораторія" – включає повний опис лабораторної роботи, який можна перетворити на текстовий документ і роздрукувати, відео ролик з демонстрацією експерименту, контрольні запитання, файл в якому учні можуть провести віртуальне дослідження.
Для виконання лабораторної роботи або практикуму потрібно виконати такі дії:
завантажити "Віртуальну фізичну лабораторію" одним із способів, що надає Windows, (найзручніше розмістити ярлик на робочому столі) - відкриється вікно наведеного вигляду (див. малюнок);
Клацнути лівою кнопкою маніпулятору миша у вікні вибору класу;
Обрати номер чи назву лабораторної роботи, відкриється вікно, в якому знаходиться опис роботи, відеоролик із демонстрацією та вікно, в якому учні самостійно виконують досліди.
Для закріплення та узагальнення вивченого матеріалу пропоную учням створити комп’ютерну презентацію в редакторах Power Point або Windows Movie Maker. Працюючи з підручником, учні вчаться вибирати головне, складати план розповіді. Якщо дозволяє технічна база кабінету, робота відразу проводиться за комп’ютером. Як показує досвід, навіть учні з середнім рівнем досягнень швидко справляються з роботою. Згодом цей матеріал використовується вчителем для викладання нового матеріалу в іншому класі. Такий вид роботи можна впроваджувати як в класі, так і вдома.
Електронні задачники
Знання з фізики лише тоді закріплюються у свідомості учня, коли він неодноразово застосовує їх у практичній діяльності, при розв’язуванні задач. Систематичне застосування загальних правил і принципів при розв’язуванні типових задач формує в учнів навички розумової діяльності. Розв'язування задач сприяє глибокому та міцному засвоєнню навчального матеріалу, конкретизації знань, застосуванню теорії на практиці, а крім того, є засобом виховання, дозволяє здійснювати повторення, систематизацію і контроль знань учнів. Крім того, вміле використання задач із фізики, формує дослідницький стиль і розумову діяльність.
Розв'язування творчих задач — це нелегка праця, яка потребує великого напруження сил; це чутливий барометр, за яким вчитель може постійно стежити за успіхами і настроєм учнів, ефективністю розвивального навчання. Допомогти учневі сформувати вміння оперувати своїми знаннями при розв’язуванні задач - це значний крок в розвитку його інтелектуальних здібностей. Подолати труднощі у навчанні з розв’язування задач допомагає використання "Електронних задачників", в яких зібрані різноманітні за змістом та рівнем складності задачі, що сприяють усвідомленню вивченого матеріалу, показують характер вивчених тем, розвивають спостережливість, розширюють світогляд учня. Для роботи з даною програмою достатньо, як і в "Бібліотеці електронних наочностей" обрати клас, розділ та тему, і на робочому столі з’являться завдання.
Використання локальної та глобальної мереж
В наш час швидкого розвитку ІКТ дуже важливо навчити дітей орієнтуватись в інформаційному просторі, користуючись комп’ютерною мережею: сукупністю комп’ютерів, з’єднаних між собою каналами передачі даних і призначених для розподілу та колективного використання апаратних, обчислюваних, програмних та інформаційних ресурсів.
Для пошуку інформації в мережі існують спеціальні служби – пошукові системи. Для пошуку необхідно:
1.Запустити програму Internet Explorer.
2.В адресний рядок увести адресу пошукового сервера.
3. а) якщо на сторінці є поле Найти (Поиск,Search), наберіть у ньому ключове слово для пошуку й натисніть Найти. Цей спосіб пошуку називається Пошуком за ключем.
б) якщо на сторінці є перелік тематичних посилань, виберіть тему, яка вас цікавить. Цей пошук називається Пошуком за каталогом.
4.Продовжуйте пошук, поки не знайдете вичерпної відповіді на те, що вас цікавить.
Запустити програму Internet Exploler можна або клацнувши двічі на її піктограмі, що знаходиться на робочому столі, або скориставшись пунктом Програми головного меню. Структура вікна Internet Exploler типова для вікон прикладних програм
Пункт меню Вид дозволяє прибрати панелі інструментів і рядок стану з екрана, щоб залишити більше місця для Web -сторінки. Підпункт Шрифти цього ж пункту меню дозволяє регулювати розмір шрифту від дуже крупного до дуже дрібного. Обрати розмір шрифту можна й простіше: клацнути на кнопці Шрифт на панелі інструментів і в списку, що відкрився, вибрати потрібний розмір. При замовчуванні при запуску Internet Exploler відкривається початкова (основна) сторінка. Користувач може зробити початковою будь-яку Web -сторінку, що йому сподобалася Найпростіший спосіб відкрити Web -сторінку — вибрати її Web -адресу в полі Адрес і натиснути Еnter. В Web - адресах схему http:// вводити нема потреби: вона додасться автоматично. Решту схем (ftр://, gopher:// тощо) слід уводити обов'язково. Internet Exploler веде журнал адрес всіх Web -серверів, які вже відвідувалися. Вони знаходяться в папці Ніstогу. Замість того щоб набирати адресу такого сервера ще раз, знайдіть його у списку Адрес, що відкрився, і натисніть Enter (або двічі клацніть на ньому)
Інформацію про попередні відвідування Web -серверів можна отримати, скориставшись командою Переход/Открыть папку журнала.
Меню Переход зберігає список Web -сторінок, що відкрилися під час поточного сеансу. Можна обрати будь-яку з них. Цей список очищується під час перезавантаження або при вимиканні комп'ютера. Адреса відкритої в даний момент Web -сторінки позначена. Клацання на кнопці Вперед панелі інструментів перемістить позначку до наступного елемента і відкриє відповідну Web -сторінку. Аналогічно, клацання на кнопці Назад перемістить позначку і відкриє попередню Web -сторінку. Можна також користуватися командами Вперед і Назад пункту меню Переход. Якщо помилково набрана Web -адреса не тієї сторінки, що потрібна, або випадково клацання зроблене не на тому посиланні, процес завантажування Web -сторінки можна зупинити. Для цього слід натиснути кнопку Стоп на панелі інструментів, або вибрати команду Стоп у меню Вид, або натиснути клавішу Еsс. Якщо ж ця Web - сторінка все-таки потрібна, процес її завантажування можна поновити. Для цього треба натиснути на кнопку Обновить на панелі інструментів, або вибрати команду Обновить у меню Вид, або натиснути клавішу F5.
Можна переглядати відразу кілька Web -сторінок у різних вікнах. Щоб відкрити нове вікно, скористайтеся командою Файл/Создать окно. Працювати з кількома вікнами зручно, коли, наприклад, в одному вікні відкритий список посилань на Web - сторінки, а кожна з них відкривається в окремому вікні, отже, в будь-який момент можна легко повернутися до списку. Окрім того, в той час, коли відбувається завантажування Web -сторінки в одному вікні, можна переглядати вміст іншого. Відкрити нове вікно можна також, користуючись контекстним меню посилання на Web - сторінки. За командою Открыть в новом окне відповідна сторінка буде відкрита в окремому вікні
Панель посилань дозволяє відкрити конкретні Web -сторінки. Коли курсор потрапляє на одну з кнопок панелі посилань, спливає підказка про вміст цієї сторінки і її URL-адресу. Під час настроювання броузера на цю панель замість пропонованих можна помістити будь-які інші посилання за вибором користувача. Якщо адреса потрібного Web -документа відома, то для перегляду його вмісту достатньо в адресному рядку браузера ввести цю адресу та дочекатися завантаження сторінки за наявності зв'язку з Інтернетом. Якщо ж користувачеві необхідно знайти деякі відомості з певної тематики, а адреса Web - документа невідома, то необхідно скористатись засобами пошуку.
Браузер Internet Explorer містить вбудований Помічник із пошуку. Щоб його викликати, необхідно натиснути кнопку Пошук у пошук на панелі інструментів Звичайні кнопки або виконати вказівку Вигляд/Панелі браузеpa/Пошук. У лівій частині робочого поля браузера відобразиться додаткова панель Пошук, яка містить засоби для пошуку відомостей в Інтернеті.
Організація пошуку в Інтернеті подібна до пошуку файлів і папок. Помічник із пошуку дозволяє обрати будь-який із режимів пошуку: Пошук в Інтернеті, Файли або папки, Комп'ютери, Людей. Через деякий час, за умови наявності зв'язку з Інтернетом та вдалого визначення слова чи фрази для пошуку, на панелі Пошук відобразиться перелік заголовків Web - документів, що містять задані ключові слова, які виділяються у заголовках жирним шрифтом. Назва кожного такого документа є гіперпосиланням. Після його вибору відкривається відповідна сторінка в робочому полі вікна браузера
Для пошуку інформації можна також користуватися спеціальними пошуковими службами, наприклад Google. Її інтерфейс можна налаштовувати на мови різних країн світу. Отриману інформацію учні використовують при створенні презентацій, які демонструються на уроці ( Додаток І).
Робота в локальній мережі комп’ютерного кабінету дає можливість користуватися документами чи програмами, встановленими наприклад на вчительському комп’ютері, або працювати над проектами, матеріали яких знаходяться на різних ПК. Для цього необхідно помістити потрібний файл в папку Спільні документи, і доступ до них здійснювати шляхом: Мережне оточення/Shared Docs на Uchenik (номер)/ Назва потрібної папки/ Назва файлу (Додаток ІІ).
8. Обмін досвідом на порталі http://teacherjournal.com.ua
Якщо ви маєте бажання поділитися своїм досвідом з колегами, це можна зробити, розмістивши свої наробки на порталі«Учительський журнал он-лайн». Для реєстрації на порталі «Учительський журнал он-лайн» натисніть на головній сторінці посилання "Зареєструватися".
Після цього Ви потрапите на сторінку реєстрації, на якій необхідно заповнити усі поля, прочитати Договір, якщо Ви згодні з умовами Договору, поставте галочку "Так, я згодний з умовами Договору" і натисніть кнопку "РЕЄСТРАЦІЯ".
На вказану Вами електронну скриньку надійде лист, в якому міститься посилання; щоб активувати Ваш обліковий запис, Ви можете просто перейти по цьому посиланню або скопіювати його та вставити в адресну строку браузера.
Наступний крок - на сторінці, що відкрилася після переходу по посиланню у розділі Авторизація:
1. Введіть Логін
2. Введіть пароль
(які Ви вказали при реєстрації)
3. Натисніть кнопку "Вхід"
Надіслати матеріал
Висновок
Таким чином, використання інформаційно- комунікаційних технологій на різних етапах уроку сприяє підвищенню ефективності навчального процесу, дає можливість поставити на перше місце не оцінку, а знання дитини.
Незаперечно, що будь-яка технологія навчання має свої переваги й свої вади. Перевага форми навчання з комп'ютерною технікою у тому, що під час уроку не має сторонніх чи байдужих учнів — усі працюють із найбільшою для свого рівня віддачею. Ця система роботи спрямована передусім на розкриття здібностей кожної дитини, на можливість самовираження безпосередньо в процесі навчання, і досягнення найвищих результатів відповідно до своїх розумових здібностей.
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. Гельфгат І.М., Колебошин В. Я., Любченко М.Г., Манакін В. Л., Ненашев І. Ю., Селезньов Ю.О., Хоменко О.В. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з фізики. – Харків: «Гімназія», 2007 – 80с.
2. Гнатюк Д. Мультимедійні технології в школі// Директор школи №44(428) листопад 2006.
3. Гончаренко С.У. Фізика: Підруч.для 11 кл. Серед. загальноосв. шк. – К.: Освіта, 2002. – 319с.
4. Дудка О. Система перевірки знань учнів з використанням комп’ютера // Інформатика. - №10 (106) березень 2001.
5. Інформатика: Навч.посібн. для 10-11 кл. середн. загальноосвітн. шкіл / І.Т. Зарецька, Б.Г.Колодяжний, А.М.Гуржій, О.Ю.Соколов. – К.: Навчальна книга, 2002. – 496 с.: іл.
6. Інформатика: Підручник для 9 кл. / К.: УВЦ «Школяр», 2009. – 344с.: іл..
7. Кирик Л.А.Уроки фізики.11 кл.:Календарно-тематичне планування, плани-конспекти уроків, методичні рекомендації. Тематичні контрольні роботи.- Х.: Ранок – НТ, 2005.-416с.
8. Педагогічно-програмний засіб "Віртуальна фізична лабораторія " для загальноосвітніх навчальних закладівhttp://ostriv.in.ua
9. Педагогічно-програмний засіб "Електронний задачник Фізика 7-9 кл." для загальноосвітніх навчальних закладівhttp://ostriv.in.ua
10. Test – W2, контрольно-діагностична система. Інструкція з експлуатації – Шепетівка: «ПП Шестопалов», 2008 – 40 с.
11. Фізика, 8 кл.: Підручн. Для загальноосвіт. Навч. Закл. / Є.В. Коршак, О.І. Ляшенко, В.Ф. Савченко. – 2-ге вид.перероб. та доп.- К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2003.- 192с.: іл.
12. Фізика, 9 кл.: Підручн. Для загальноосвіт. Навч. Закл. / Є.В. Коршак, О.І. Ляшенко, В.Ф. Савченко. – К.; Генеза, 2009.- 160с.: іл.
13. Фізика, 8 кл.: Підручн. Для загальноосвіт. Навч. Закл. / Є.В. Коршак, О.І. Ляшенко, В.Ф. Савченко. – К.; Генеза, 2008.- 208с.: іл.
14. Фізика, 9 клас: Розробки уроків / Л.А.Кирик, Л.Є. Генденштейн. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2007. – 368с. – (Майстер-клас) + Додаток ( 16с.)
15. Шушпанова О.Л. Використання інформаційних технологій у шкільному курсі фізики//Фізика в школах України. - №8(36) квітень 2005.
|
Категорія: Мої файли | Додав: kompotusold |
Переглядів: 606 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|