Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 14.07.2025, 16:27

Мій сайт

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [24]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


ФIЗИКА 7–9 класи Навчальна програма
[ Викачати з сервера (93.6 Kb) ]06.12.2015, 10:37

7 клас

(70 годин, 2 години на тиждень, 4 години — резервних)

К-ть годин

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

1

 

Вступ

Фізика як навчальний предмет у школі. Фізичний кабінет та його обладнання. Правила безпеки у фізичному кабінеті

 

Учень/учениця:

Знає й розуміє:

правила безпеки у фізичному кабінеті; розташування й призначення основних зон шкільного фізичного кабінету та свого робочого місця;

інструкції до приладів та установок.

Виявляє ставлення й оцінює: необхідність вивчати фізику;

роль шкільного кабінету в навчанні фізики.

 

Розділ 1. ФІЗИКА ЯК ПРИРОДНИЧА НАУКА. ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ.

Фізика як фундаментальна наука про природу. Етапи пізнавальної діяльності у фізичних дослідженнях. Зв’язок фізики з іншими науками.

Речовина і поле. Початкові відомості про будову речовини. Основні положення атомно-молекулярного вчення про будову речовини. Молекули. Атоми.

Початкові відомості про будову атома. Електрони. Йони.

Етапи становлення та основні положення атомно-молекулярного вчення про будову речовини.

Фізичні тіла й фізичні явища. Властивості тіл.

Фізичні величини. Вимірювання. Засоби вимірювання. Похибки й оцінювання точності вимірювань.  Точність вимірювання. Міжнародна система одиниць фізичних величин.

Історичний характер фізичного знання. Видатні вчені-фізики. Внесок українських учених у розвиток і становлення фізики.

 

Лабораторні роботи:

№ 1. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу.

№ 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин i сипких матеріалів.

№ 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами.

 

Демонстрації

  1. Приклади фізичних явищ: механічних, теплових, електричних, світлових тощо.
  2. Моделі молекул.
  3. Приклади застосування фізичних явищ у техніці.
  4. Засоби вимірювання. Міри та вимірювальні прилади

Учень/учениця:

Знає й розуміє:

сутність етапів пізнавальної діяльності у фізичних дослідженнях; характерні ознаки фізичних явищ і їхню відмінність від інших явищ; основні види фізичних явищ, їхні приклади;

призначення засобів вимірювання, відмінність міри й вимірювального приладу;

поняття «точність вимірювання»; видатних вітчизняних і зарубіжних фізиків;

фізичні величини, їх символи, одиниці цих величин у Міжнародній системі одиниць,

найпростіші засоби вимірювання та їх призначення;

основні положення молекулярно-кінетичного вчення про будову речовини, розрізняє речовину й поле як фізичні види матерії, наводить приклади речовини у твердому, рідкому й газоподібному стані.

Уміє:

записувати значення фізичної величини, використовуючи стандартну форму числа й префікси для утворення кратних і частинних одиниць; порівнювати значення фізичних величин; визначати ціну поділки засобу вимірювання;

вимірювати час, лінійні розміри, площу поверхні й об’єм твердих тіл, рідин і сипких матеріалів найпростішими методами (рядів, мікрофотографій тощо);

оцінювати точність вимірювання за абсолютною та відносною похибками.

Виявляє ставлення й оцінює:

місце фізики в системі інших наук;

історичний характер розвитку фізичного знання;

роль фізичного знання в різних галузях людської діяльності;

значення міжнародної системи одиниць;

достовірність одержаної інформації, етичність її використання.

 

 

 

1

Орієнтовні теми навчальних проектів

Видатні вчені-фізики

Фізика в побуті, техніці, виробництві.

Спостереження фізичних явищ довкілля.

 Дифузія в побуті.

Учень/учениця:

Уміє: здобувати інформацію під час планування, проведення і аналізу результатів виконання проекту.

Категорія: Мої файли | Додав: kompotusold
Переглядів: 518 | Завантажень: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025