Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 24 Показано матеріалів: 21-24
фото малюнків, використаних у статті можна переглянути в фотоальбомі |
Комп’ютер, безперечно, дуже полегшує роботу вчителя, в деякій мірі його заміняє. Але, як би не подобалося учням працювати з ПК, вчитель завжди має пам’ятати, що він не лише повинен надати учневі міцні знання, а й зберегти його здоров’я. Тому використовуючи в своїй роботі комп’ютер, необхідно дотримуватись техніки безпеки життєдіяльності, враховувати вікові особливості дітей, планувати свою роботу так, щоб навантаження відповідало санітарним вимогам. Кожного разу проводити інструктажі з ТБ, нагадуючи правила безпечного користування комп’ютером.
Доцільно користуватись комп’ютером лише на одному з етапів уроку... |
Розробка уроку для учнів 11 класу |
У перехідний період, коли зживають себе старі форми життя, які не задовольняють проблеми нового часу, коли у суспільстві загострюється жага культурного оновлен¬ня і вироблення нового світосприйняття — в такий період особливої уваги набувають нові стратегічні пріоритети освіти. Зміна парадигми освіти у бік компетентнісного підходу як шляху до ви¬рішення життєвих проблем особистості зобов'язують педагогічні колективи шукати свої інноваційно-перетворювальні освітні моделі. Важливим завданням національної школи на даному етапі її розвитку є не лише передача учням готових знань, а й всебічний розвиток учнів як особистостей, їх здібностей і талантів. Сьогодні існує багато різних думок щодо питання класифікації й виділення найважливіших компетенцій, та інформаційна компетентність завжди висувається як одна з найбільш важливих, бо вміння добувати та користуватися інформацією є нині чи не найважливішим. |
|
|