Система вдосконалення професійної майстерності вчителя, підвищення його кваліфікації, а також як підсумок проходження ним атестації супроводжується копіткою роботою, одним із елементів якої є проведення відкритих уроків.
Лише той вчитель, який вільно володіє фактичним матеріалом, методикою його викладання, елементами педагогіки та психології, артистизмом, може з впевненістю сказати, що будь-який його урок - відкритий.
Теоретичні знання вчитель здобуває, навчаючись у вищому навчальному закладі, поглиблює їх шляхом самоосвіти. Мабуть, жодні курси підвищення кваліфікації, участь у роботі постійно діючих районних та міських семінарів не дадуть відчутного ефекту, якщо вчитель сам не працюватиме над підвищенням свого фахового рівня. Що стосується інших чинників, то не кожен вчитель володіє методами і прийомами, які в підсумку дають бажаний ефект. Досить часто буває, що вчитель володіє цими методами, використовує їх у св
...
Читати далі »